Välkommen till Taxens Hundskola

taxenshundskola3

Vi på Taxéns Hundskola älskar hundar!

Vårt hunddagis ligger beläget strax norr om Angered utanför Göteborg. Vi bedriver verksamheten på Stjärngården i en härligt lantlig miljö där både djur och människa trivs. Gården ligger inbäddad mitt emellan skog och sjö vilket skapar fina möjligheter för ativiteter som våra fyrbenta gäster uppskattar.

Vår ambition är att skapa en lugn och behaglig vardag för våra fyrbenta kompisar när matte eller husse är iväg på annat. Många av våra gäster är på besök dagligen, medan andra besöker oss under en begränsad tid, till exempel under semestertid eller liknande.

Vi på Taxéns hundskola har, som namnet skvallrar om, en förkärlek till just taxar. Givetvis är alla raser välkomna, stora som små! I dagsläget har vi resurser för att ta emot omkring 10 hundar om dagen, då trivs både vi och hundarna som bäst. Vi erbjuder en lugn och personlig miljö där individen står i fokus och försöker undvika att ta hand om stora grupper hundar.

Vi är en del av Sveriges Hunddagis Förening och är självklart godkända och licenserade av Miljö- och hälsovårdsnämnden. Du och din hund kan känna er trygga i våra händer.

Vill du komma i kontakt med oss? Du hittar våra kontaktuppgifter här.